0620323756 info@brand-a.nl

Benieuwd?

Nieuwsgierig naar wat Brand-A

voor jou kan betekenen?

Wat doet Brand-A? 

Brand-A is er voor personen, merken en bedrijven. Iedereen wil een sterk en betrouwbaar merk zijn en zichzelf zo goed mogelijk presenteren.  Brand-A helpt jou als merk, bedrijf of als persoon groeien. Ik zet je merk in het zonnetje. Daarvoor stel ik de juiste vragen, schrijf ik een strategie op maat en de ondersteunende content. 

Belangrijk om te weten is dat dit niet alleen is weggelegd voor de grote bedrijven of A-merken.
Content en branding zijn juist voor kleine bedrijven erg interessant. 

Personal & Corporate Branding

Waarom doe jij wat je doet? Waar ligt jouw kracht? Wat doe jij beter, anders, leuker of sneller dan de concurrent? Wat is jouw bestaansrecht? Wat zijn de kernwaarden van jouw bedrijf en hoe kun je die inzetten in de communicatie? Sluit de manier en toon van communiceren aan bij de doelgroep? Brand-A stelt de juiste vragen op het juiste moment en brengt samen met jou de behoeftes in kaart en draagt oplossingen aan, zowel quick fixes als lange-termijnoplossingen. Op die manier zie je snel resultaat en werken we aan een mooie toekomst voor jou, je merk of bedrijf.

Online Strategie en Activatie

Heb je enig idee of die Instagram post wel iets oplevert? En dat blog dat je vorige week hebt geschreven? Stuur jij aan op onderbuikgevoel of op feiten en cijfers? Alles wat je doet moet te verantwoorden zijn en alles moet ergens aan bijdragen. Het is daarom verstandig om met een strategie te werken. In de strategie staat wat je doelstellingen zijn en hoe de verschillende onderdelen een actieve bijdrage gaan leveren aan die doelstellingen. Je stelt een aantal KPI’s op. Ieder kwartaal wordt er gekeken of je op de goede weg zit en kun je eventueel bijsturen of aanscherpen. 

Content & Copy

“Content is King”, Bill Gates riep het al in 1996. Content helpt, content overtuigt. Content is zo veel dan alleen een tekst. Content is een verhaal, emotie. Content afgestemd op ieder contactmoment, apparaat en fase in het aankoopproces. Content is erg krachtig, mits de boodschap op het juiste moment op de juiste plaats de juiste persoon bereikt. Brand-A schrijft teksten die de ziel van het merk of de persoon vertegenwoordigen. De vormen variëren, van blog tot jaarverslag en van nieuwsbrief tot teksten voor een corporate website. 

Waarom doe jij wat je doet? Waarvoor kom jij ’s ochtends uit je bed? Wat maakt jou uniek?

Waarom moeten mensen jouw merk kennen?

Waar loop je tegenaan? En waar heeft de organisatie behoefte aan? 

Brand-A stelt de juiste vragen

Interesse gewekt? 

Nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden?
Neem dan contact op voor een vrijblijvend kopje koffie of thee.